Dziennikarstwu i public relations zostanie poświęcona konferencja naukowa, którą organizuje Śląski Uniwersytet Ekonomiczny. W dniach od 16 do 17 kwietnia prelegenci będą szukać odpowiedzi na takie pytania jak na przykład którą drogę wybrać? Jak osiągnąć sukces i spełniać się zawodowo? Jak stać się kompetentnym przedstawicielem branży medialnej? Czy PR-owcy i dziennikarze się lubią? Czy na Śląsku jest możliwa kariera w branży medialnej?
Konferencja dotycząca tematyki Public Relations to cykliczne wydarzenie organizowane przez Studencką Organizację Public Relations Progress. Tegoroczna edycja odbędzie się 16 i 17 kwietnia br. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Organizatorki obrały jeden, najważniejszy cel – uświadomić wszystkich studentów zainteresowanych tematyką mediów, w jakie działania powinni się angażować by odnieść sukces. Wiele osób zastanawia się również którą drogę wybrać – dziennikarstwo czy PR? Z pomocną dłonią wyjdą Prelegenci, którzy są specjalistami w swoich branżach.
Pierwszy dzień konferencji odbędzie się pod hasłem „Lifestyle”. Omówione zostaną tematy związane z modą, podróżami oraz kulturą. Drugi dzień natomiast będzie dotyczył tematów społeczno-ekonomicznych tj: praca na Śląsku, medycyna i ekonomia.
Jednymi z naszych prelegentów będą m.in.: Marek Nowicki – redaktor „Faktów” TVN, Karolina Liberka – zastępca Redaktora Naczelnego magazynu „Marketing w praktyce”, Iza Święs – właścicielka marki odzieżowej Furelle oraz Ilona Kanclerz – projektantka, pomysłodawczyni projektu „Modny Śląsk”.
Zaproszeni specjaliści opowiedzą nam o swoim doświadczeniu, podpowiedzą jaką obrać ścieżkę swojej kariery oraz jak przetrwać w bardzo trudnym świecie mediów. Wydarzenie jest bezpłatne i kierowane do wszystkich studentów śląskich uczelni.
Patronat medialny nad wydarzeniem objął Goniec Górnośląski
Materiały prasowe: Studencka Organizacja Public Relations PROGRESS