Praca w Call Center – doświadczenie, które procentuje!

2 lutego 2018

O pracy w Call Center słyszy się, że jest „trudna”, „niewdzięczna” i „słabo opłacana”, „dla ludzi o mocnych nerwach i anielskiej cierpliwości” i o tym, że „ jest nierozwojowa” i „niewiele można się w niej nauczyć”.

Zaglądamy do Call Center nc+ Katowice,  aby u źródła sprawdzić, czy faktycznie tak jest. Okazuje się, że nie takie call center straszne, jak je malują.

 

Oto kilka faktów, które mogą Cię zaskoczyć:

  1. Call Center to świetne miejsce na rozpoczęcie kariery

Z call center nc+ na co dzień współpracuje ponad 500 Doradców Telefonicznych.  Znaczna część pracowników to ludzie młodzi, dla których jest to pierwsza praca. Postawili oni na zdobywanie szlifów zawodowych w call center, ponieważ udogodnienia oferowane przez firmę pozwalają bez problemu łączyć naukę z pracą. Konsultanci nc+ są zatrudniani na umowę o pracę w różnych wymiarach czasu pracy. Umowa o pracę zapewnia stabilizację i gwarantuje wypłatę wynagrodzenia w ustalonym terminie. Dzięki temu, Doradcy mogą kontynuować naukę, jednocześnie zarabiając na własne przyjemności  oraz zdobywając doświadczenie zawodowe oraz cenne umiejętności, które mogą pomóc w wykształceniu szeregu kompetencji niezbędnych w dalszej karierze zawodowej. Doradcy nc+ zgodnie twierdzą, że praca na infolinii, ale również na projektach sprzedażowych nauczyła ich orientacji na cel, radzenia sobie w niestandardowych sytuacjach, empatii, aktywnego słuchania, otwartości oraz w znaczącym stopniu rozwinęła umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, tak bardzo poszukiwane przez pracodawców.

  1. Praca dla ludzi na różnych etapach rozwoju zawodowego

Pracownicy telefonicznych centrów to przedstawiciele różnych grup wiekowych. Student, świeżo upieczona mama, pani po 50-tce, … W call center nc+ biurko w biurko pracują osoby na różnych etapach rozwoju kariery zawodowej i w różnym wieku. Firma gwarantuje przyjazne warunki zatrudnienia, elastyczny grafik i wsparcie zespołu trenerów i coachów. To wszystko sprawia, że w call center nc+ odnajdują się osoby o bardzo różnych potrzebach.

  1. Specjalista w swoim obszarze

W czasach, kiedy klienci mają dostęp do sklepów i usług z poziomu tabletu, czy smartfona, firmy zabiegają, aby być jak najbliżej ich potrzeb. Obserwujemy zatem nacisk na otwarcie możliwie dużej liczby kanałów, zapewniających klientom możliwość kontaktu z firmą, w sposób jak najlepiej dopasowany do ich trybu życia. Coraz częściej klienci korzystają z tych możliwości i zamiast odwiedzać  sklep, czy punkt obsługi, decydują się na załatwianie spraw przez telefon lub internet. Call center nc+ podąża za tymi trendami i realizuje dla swoich abonentów obsługę w pełnym zakresie. Wykorzystuje do tego nie tylko linie telefoniczne, ale również e-maile, web-chaty i media społecznościowe. Dla osób pracujących w nc+, w praktyce oznacza to, że dołączając do zespołu nc+ mają możliwość wyboru miejsca, w którym chciałyby rozpocząć swoją ścieżkę kariery, aby stać się prawdziwymi ekspertami w najbardziej odpowiadającym im obszarze. To sprawia, że klienci coraz częściej doceniają zdobyte z czasem doświadczenie i zaczynają  traktować Konsultanta, jak prawdziwego partnera-opiekuna. 

  1. Wynagrodzenie z bonusami 

Fora internetowe aż huczą od doniesień o niskiej płacy w call center. Nic bardziej mylnego! Call center nc+ oferuje swoim pracownikom bardzo atrakcyjny system wynagrodzeń, na który składa się stały element w postaci podstawy oraz rozbudowany system premiowy. Wysokość premii uzależniona jest od projektu, na którym pracuje Konsultant. Funkcjonuje również szereg konkursów  w których wygrać można nagrody pieniężne, rzeczowe, a nawet wycieczki To wszystko tworzy zachęcający system wynagrodzeń. Najlepszym dowodem na to są pracownicy, którzy jakiś czas temu odeszli z firmy i ponownie do niej wracają, z uwagi na atrakcyjność oferowanych warunków płacowych.

  1. Call center to szansa na rozwój i awans

Większości call center kojarzy się ze sprzedażowym openspace’em, boksami i  słuchawkami. I tak jest. Na początku. W Call Center nc+ pracuje też grono kilkudziesięciu menedżerów, z  których zdecydowana większość awansowała na swoje stanowiska w drodze rekrutacji wewnętrznych. Rozpoczynając swoją karierę od pracy konsultanta, dzisiaj sami pomagają młodszym Koleżankom i Kolegom w odnalezieniu się na początku ich drogi zawodowej, zarządzają i pomagają kształtować procesy służące budowaniu satysfakcji klientów. Ścieżka kariery zawodowej w nc+ jest otwarta! Każdy, kto ma w sobie chęci, jest zaangażowany, pragnie się rozwijać, a praca po prostu sprawia mu przyjemność, ma szansę na wspinanie się po szczeblach kariery. Call Center nc+ stawia, w pierwszej kolejności, na szukanie potencjału wśród osób zatrudnionych w firmie. Dla nc+ to korzyść, pozwalająca na czerpanie z doświadczenia oraz znajomości organizacji osób już w niej pracujących, dla  pracowników – realne możliwości awansu!

Dodatkowo firma oferuje swoim Konsultantom wiele szkoleń, które mogą później wykorzystać w dalszym życiu zawodowym. Uczy standardów biznesowych, komunikacji, asertywności, negocjacji, czy technik sprzedaży.

Aktualnie nc+ prowadzi rekrutacje na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta oraz Konsultanta ds. Utrzymania Klienta. Warto więc dać sobie szansę i osobiście przekonać się, jak naprawdę pracuje się w call center.

Szczegóły na temat prowadzonych projektów rekrutacyjnych można znaleźć pod adresem: http://ncplus.pl/kariera

Na temat pracy w Call Center czytaj także w najnowszym wydaniu Gońca Górnośląskiego