Logo, nowoczesne technologie oraz imiona dla kowboja i Indianki

21 kwietnia 2015

Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany. Tak w wielkim skrócie można nazwać to, co będzie działo się w nowym sezonie w Miasteczku Westernowym TwinPigs. A zatem… trzeba wybrać się na wycieczkę do Żor.
Zmieniamy się. Symbolem tych zmian jest odświeżone logo Miasteczka Westernowego TwinPigs, ale za nowym logo kryje się dużo więcej zmian. Zmieniamy styl komunikacji – w tym tygodniu uruchomiona została nasza  strona internetowa – nowocześniejsza i bardziej przejrzysta. Teraz każdy z przyjemnością przeczyta o naszych atrakcjach i wydarzeniach organizowanych w Miasteczku.
Idziemy z duchem czasu – Miasteczko mocno wkroczyło w świat mediów społecznościowych. Tu są nasi klienci, tu  najszybciej rozprzestrzeniają się informacje. Chcemy by każdy z naszych klintów miał z nami bezpośredni kontakt dlatego znajdziecie nas na najważniejszych kanałach: Facebook, Youtube, Instagram, Pinterest, Vine, Snapchat. Usprawniliśmy sposób zarządzania Miasteczkiem, a twarzami tej jakościowej zmiany są nowi managerowie: Dariusz Pradela – manager zarządzający, który jak nikt inny potrafi skoordynować pracę wszystkich pracowników Miasteczka, Dariusz Poborski – Manager ds. artystycznych z wieloletnim doświadczeniem w zakresie organizacji eventów, zarządzaniu produktem i projektami oraz handlu i marketingu. Prywatnie pasjonat nowych technologii i survivalu, Bartosz Jakubowski – Manager ds. gastronomii, posiada szerokie doświadczenie
w obszarze technologicznym, operacyjnym oraz logistycznym, zarządzał restauracjami, sieciami restauracji i firmami kateringowymi. Prawdziwy smakosz kuchni włoskiej  i znawca kultury półwyspu apenińskiego, Kama Paliwoda – dyrektor ds. sprzedaży, życie zawodowe związała ze sprzedażą  i z marketingiem. Wyzwania służbowe równoważy joggą i ekologicznym stylem życia. Hotelem tak jak dotąd kieruje Agata Bińkowska, zaś managerem działu operacyjnego została Monika Wawszczyk. Do współpracy w dziale marketingu i promocji Miasteczka Westernowego zaangażowaliśmy OFFON Agency z Jastrzębia-Zdroju. OFFON to zespół specjalistów w dziedzinie marketingu on i off line z wieloletnim doświadczeniem.  Zatrudniliśmy również dwóch tak wyjątkowych pracowników, że na razie nie mają jeszcze imion. To kowboj i Indianka. Chcemy, by  nasi klienci w drodze konkursu wybrali dla nich imiona!

Nowy sezon to także nowe ceny.
Bilet normalny kosztuje w tygodniu 41,99zł,  a w weekend – 44,99zł.
Bilet ulgowy kosztuje 37,99zł w tygodniu, zaś w weekend – 39.99zł.
Bilet dla seniorów, którzy za wstęp zapłacą jedyne 19,99zł
Bilet grupowy w tygodniu oraz w weekend płacą za bilety 35,99 zł .
Bilet dla osób niepełnosprawnych z orzeczeniem o niepełnosprawności lub z widoczną
niepełnosprawnością  przez cały tydzień wstęp jest bezpłatny, natomiast bilet grupowy
kosztuje jedyne 9,90 zł. Tyle samo kosztuje bilet dla dziecka do 110cm  – 9.90 zł.

Jako że Miasteczko jest miejscem spędzania wolnego czasu przez rodziny, przygotowaliśmy
specjalny bilet rodzinny: 2+ 3 (dzieci do 15 r. życia) w cenie w tygodniu – 179,95 zł,
w weekend –  191,95 zł.
Istnieje możliwość wynajęcia animatora dla grup (max. 50 osób) w cenie 150,00 zł (do trzech
godzin).

Materiały prasowe: Konstancja Owczarek

OFFON Agency